En herrejösses blogg.

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

Nybyggarn, Efterlyst, INK master.

Av malin - 17 oktober 2012 23:19

Började kvällen med att ta med mig Svea över till morsan/mormor så Svea hade med sig kvällsfika som hon och mormor myste i soffan och käkade, jag skulle hjälpa morsan att städa innan hon ska ha visning på lägenheten imorgon. Men det vart inte så mycket städning, jag tog med lite saker hem och kastade sopor, duktig dotter? Jojjomänsan.

Vidare så bänkade jag mig till 3 timmar vid tvn.
Nybbygarna - kom igen nu bruden, sluta punda och kom tillbaka!! Jag hoppas verkligen hon börjar om, jag gillar henne!

Efterlyst - ja, hemska fall som vanligt. Hur kan man skada äldre människor för det första? Sen.. Tror verkligen han som knuffade ner Johnny på tågrälsen skulle komma undan för att han släppte tårar i rätten? NEJ! Snälla människa, du skulle ha hjälpt honom upp om du visste att det fanns kameror, kom igen nu!?!?!?

INK master - oh så fina tatueringar, jag gillade verkligen den döda sjuksköterskan och dissade verkligen Vector. Han var dålig förra veckan, förstod fel på skuggningen och avböjde att göra en cover - up. Det var ju bra att han avböjde sig innan han gjorde nå dumt, men att meddela sin kund om att göra laser, no no no!


Nu bloggar jag lite och kollar på min älskade Sex and the City, jag är verkligen en nörd på den nivån, jag kan se den boxen om och om igen. Jag har gått igenom lite julklappar och vad jag ska ge till vem också vidare, de får max 2 presenter från varje person/familj och obegränsat på deras födelsedagar eftersom de fyller så nära inpå julafton. Så nu ska jag bara handla in det sista och sen får vi se vad som händer med julen också. Allt verkar bara gå åt fanders just nu, men peppa peppa, jag ska inte deppa för mina ungar ska få den bästa julen någonsin. Sveas andra jul och denna kommer hon vara mer medveten om och det är Elviras första, mysigt!


Vad tycker ni om den nya headern?

PUSS!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2019 16:54


Så otroligt tyst här hemma nu. Alva är hos sin farmor & farfar inatt så jag kan få sova en hel natt utan att bli väckt och även få sovmorgon. Lämnade henne efter att vi löste melodikrysset och sen har vi spelat monopol med dom 2 stora tjejerna. Elvir...

Av malin - 27 februari 2019 13:50

Sitter och lyssnar på ljudboken Torpeden : en bok om Johan Darwich som läses utav Jens Hultén, en röst som jag tycker är otroligt behaglig att lyssna på. Han passar bra att läsa denna bok. Svea sitter mittemot mig och ritar, Elvira är ute och leker, ...

Av malin - 24 februari 2019 13:03

Sitter vid köksbordet och dricker en mugg kaffe (eller barnen tror det iaf, cola är det egentligen), har precis käkat lunch och nu ska jag snart fortsätta att plugga matten. Har inte kunna satt mig någonting med det i veckan så nu sitter jag och förs...

Av malin - 17 februari 2019 22:52

Igår blev vi bjudna hem till svägerskan för mellomys å Svea ville klippa sig. Så i tog med massa gotta för att kunna bjuda tillbaka lite å tacka för middagen. Fatet verkade uppskattas iaf och maten var suverän - precis som vanligt! Svea blev super ...

Av malin - 16 februari 2019 13:51


I allahjärtans dag present så fick jag inge materiellt utav prinsen, däremot skulle jag få sovmorgon idag. En natt utan Alva & sova så länge jag ville. Efter 30min så plingade det till i hans telefon, det var såklart FRG som skrev att han skulle ha b...

Ovido - Quiz & Flashcards