En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av malin - 15 oktober 2012 11:55

Svar till Angelica - Kan inte du förklara för mig då va den handlade om, slutet förstod jag verkligen ingenting utav? Haha, det kanske bara är jag som är trög.


Nu har morsan precis varit här och lämnat kaffe så de har druckit medans jag har plockat lite och fyllt i nå papper om Sveas dagmamma. Renget bara öser ner och det verkar inte finnas någon gräns på de, snälla regn, slut och låt det istället snöa, mycket mysigare.

Annars händer det inte så mycket idag, blir  en inne dag, tråkigt nog, men har varken regnkläder till mig eller Elvira, bara älskade Svea som har och hon får inte gå ut själv.


Ska försöka gräva fram en bok som jag kan börja läsa också, det är ju så fasansfullt mysigt! PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards