En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av malin - 1 oktober 2012 09:29

Nätterna är värst, jag får en sån ret hosta så jag tror jag ska hosta upp hela lungor, rakt av, blä!
Kollar just nu på några snobbiga hemmafruar på tvn, Svea är hos dagmamman eftersom det är fotografering nu och det var bara en annan unge hos henne så vi bytte dag så Svea fick vara med.

Elvira och Tobbe myser i soffan och jag kollar runt lite granna.

Igår så kom var Tobbe snäll och bar upp jul lådorna så nu har jag gått igenom dom och kollat var som fattas och var Tobbe kan ta. Det var inte så mycket som behövdes kompletteras, men det ska bli kul!
Jag längtar som fan efter den här julen! Jag vet inte om det är för att vi ska få ha firandet hemma hos mig i år eller om jag längtar för att jag tycker om att julen är mysig och varm. Kallt ute men varmt och mysigt inne!


Hösten är bra fin den med, men det blåser och man vet inte alltid vad man ska ha på sig för något!
/PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards