En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av malin - 19 oktober 2012 17:15

Jajjamensan, fattar ni texten?! ;era ris, det blir alltså kina mat till middag idag. Jag beställde middag för 1 person som jag ska dela med Svea. Det innefattar 1 vårrulle (alt hönssoppa), 4 små rätter (alt 3 thailändska rätter) och som efterrätt blir det friterad banan med glass, men den behåller jag helt för mig själv, likså vårrullen, mumma!!

Blir en tidig kväller för ungarna har jag bestämt, jag ska mysa med mig själv, eller ja, först färga håret, köpte Brownie av HM's egna märke, hoppas de funkar bra, jag har bara användt deras slingfärg innan.


Vad ska ni göra ikväll? Vad skämmer ni bort er med? PUSS

Av malin - 19 oktober 2012 13:20

Köttfärspaj med mozarella :)

Av malin - 19 oktober 2012 07:56

Svea har sovit här inne ett tag inatt igen, blir lite sömn men vad gör man inte för barnen? Jag hoppas detta går över snabbt så vi alla är utvilade dagen efter.
Dags för frukost!!

Av malin - 19 oktober 2012 01:36

Jag håller mig nog till de traditionella filmerna. Nu när Seth Rydell är Gördis (så som Frank Wagner var Lisa) så blir allt så tokigt och han är inte lika spännande som Frank var.
Den är sevärdig, men jag har sett bättre. 3/5

Ovido - Quiz & Flashcards