En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av malin - 6 oktober 2012 17:41

Har varit ett stort intag av kaffe idag och även lite onyttigheter. Vart smörgås til frukost och sen en bit kladdkaka med lite knäcköverdrag på hemma hos Tobias föräldrar.
Tobbes farmor och farfar mötte vi på parkeringen precis när vi klivit ut ur bilen och Svea fick en tidig fördelsedags present eftersom det börjar bli så kallt på dagarna, så ni får en bild sen när jag skrivit klart de här.


Nu är Tobias och är chaufför till sin syster och jag beställde med lite käk hem, mera onyttigheter, men det unnar jag oss nu eftersom imorgon ska Svea hem till Tobias och vara där hela veckan och kommer inte hem förrens på söndag, vi kommer ju att träffas under veckan men det är jobbigt ändå, sen på fredag ska Elvia dit med och kommer hem på söndag också såklart! :)


Ska kolla på vad vi ska se på för film medans vi äter. MEEEEN!!! Jag har ju glömt att skriva de!!

Vart grymt äcklad imorse när jag skulle hämta upp Elvira ur sängen när hon vaknat. Hela jävla ungen och sängen (stommen och kläderna) var dränkta i bajs, även på tapeten så var de bajs. Hon har alltså haft sönder sin blöja under nattens gång och kletat som fan utan att säga något. Vart att ringa morsan och be om assistans. Så hon satt med ungarna medans jag sanerade rummet, blääää!!!


Dags att plocka ihop och göra klart tills maten kommer.
PUSS

Av malin - 6 oktober 2012 07:56

Att höra kaffebryggaren puttra och arbeta på morgonen är underbart och känna doften är obeskrivligt!
Svea äter sina mackor nu, Elvira sover och Tobias kommer snart och låter mig låna hans dator!
Igår så möblerade jag om i mitt sovrum, trodde även att jag aldrig skulle sluta tvätta och sen pratade jag med CDON. Men var tvungen att skicka ett kontakt formulär eftersom jag även anser att jag ska få kompensation för att jag betalar för något jag inte kan använda. Så nu får vi allt se vad som sägs, servicetiden har gått ut så håll tummarna att det blir bra snart!
Idag händer inte så mycket, ska mysa med flickorna ikväll och ha det trevligt, kanske bjuda över morsan? :)
Nu är bryggaren klar och jag ska börja dagens kaffe intag! PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards