En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av malin - 25 oktober 2012 22:22

Ja ingen kan ju ha missat att snön har kommit till Sverige, kanske inte i alla delar, men vilket sjohojjs det blir. Alla vet att snön kommer, men ändå känns det som om att alla är oförberedda, snälla ni! Det är ju inte som om att det bli jordbävning eller att jorden går under. Varje år, runt samma period, okt-dec kommer det snö, ohja!


En annan grej är om otrohet. Jag kollar nu på Fråga Olle och det är en människa där vid namn Dominic (stava?!) som har en sida om otrohet om jag förstod det rätt. Hon menade att det var bra att vissa är otrogna och att det i stora hela är helt okej med de. Själv förstår jag inte meningen med att vara otrogen och hur det kan stärka err förhållande? Man sviker ju liksom sin partner och det man har kommit överrens om. (Om man nu inte kommit överrens om att vara otrogna, men va är de då för förhållande?)

Jag förstår som sagt inte detta, men är det någon som anser att det är okej?


Har slagit in två till julklappar och jag har snart blivit klar med alla julklappar, jag har skrivit ner alla julklappar och vad som ska inhandlas. Julen verkar ju gå käpprättneråthelvete, men det kan ju bli spännande. Ingenting blir som man tänk sig, just nu är det verkligen så. Jag blir väldigt ledsen, men va fan ska man göra? Hellre med familjen än med ingen alls. Eller?


Har ni börjat kolla hur ni ska fira jul?
PUSS

Av malin - 25 oktober 2012 13:04

Tjollahoppsan! Skolfotona har kommit, vackraste tjejen någonsin är nu hemma! Nu ska jag ta Elvira i vagnen och gå upp till dagmamman och möta, Tobias, morsan och syrran, lämna kort och kanske få ungarna att sova.

Helt osammanhängade mening. Elvira är skit trött. PUSSHEJS

Av malin - 25 oktober 2012 12:15

Ovido - Quiz & Flashcards