En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av malin - 4 oktober 2012 15:21

Självklart har vi bjudit Mia på kanelbulle idag, Micke fick en han med som han får äta efter jobbet. Har åkt runt lite idag med Tobias igen, hejja! Han är så sjukt duktig nu på att köra bil och jag är grymt stolt, snart får han nog kortet hoppas jag! Han har lovat att första resan som vi ska ta blir till Ullared, kan man inte bli annat än exalterad?!

Ungarna har ätit nu och de ville ju vakna väldigt tidigt så klockan 4.50 vaknade vi och jag har nog druckit 5 glas kaffe, mummsigt!

Nu kollar jag på Johan Falk 107 patrioter och jag tycker det är en av de bästa!!! Jag vill inte skriva så mycket heller eftersom att jag vet ju inte om ni som läser vill veta något?! Men jag kan säga att det bästa med filmen är ju handlingen och sen det sämsta med filmen är att den snygga Frank Wagner inte är med så mycket, men det går ändå.


Sjukt fint väder ute så jag ska nog ta och packa väskan och gå ut till lekparken snart med flickorna, Tetta skulle kanske komma förbi idag också och Fia ville ta en fika i lekparken, mysigt!!

/PUSS

Av malin - 4 oktober 2012 14:19

Gräddstuvad pyttipanna med sparris och finncrisp med kalkon och mozzarella.

Av malin - 4 oktober 2012 14:19

Gräddstuvad pyttipanna med sparris och finncrisp med kalkon och mozzarella.

Ovido - Quiz & Flashcards