En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av malin - 22 oktober 2012 23:14

Idag kan jag ju inte påstå att jag har bloggat flitigt, men jag har haft totalt fullt upp.

Elvira vaknade vid 8 tiden och sen vid 9 tiden kom Svea och Tobbe på frukost. Har busat och lekt som den idag, varit och kollat på lägenhet och även tagit en rejäl promenad, gud så skönt! Gjort 2 formar kålpudding och en kebabgryta, kålpuddingen var till Tobias och jag tog kebabgrytan, men tjena bettan va starkt det vart, gött!!


Recept på detta hittar ni i nästa inlägg, lchf vänligt kan jag kalla de.


Nu har jag Stiftelsen igång och ett stortglas vatten, viktnedgången puschade miig som fan igår när jag vägde mig. Syster kommer ju på torsdag så då har jag någon mer att gå ut och gå med. Har även bara ätit lite Ben and Jerrys ikväll, men inte en massa choklad kakor, häjja häjja! Har även inte ätit nå kolhydrater idag, vart en pizza igårkvälls för jag var helt knäckt psykiskt.


Lägenheten då. Jag bara älskade den, enda off disscutions. PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards