En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av malin - 2 oktober 2012 15:48

Har kommit in i kaffe stadiet igen och jag hoppas att det håller i sig att min mage kan acceptera detta. Jag är helnöjd, druckit ca 3 glas idag och magen mår än så länge bra. Men jag tror nästan jag har mer mjölk i än kaffe, haha!

Ringde ju om en tid till sjukgymnasten idag, yaaay! På onsdag (10/10) så ska jag till Andreas och förhoppningsvis får jag börja sporta lite granna!
Snackade med bästa syster igår och vi ska nu peppa varandra, jag ska bli lite bättre på allting jag också. Många bäckar små.


 


Svea är gnällig nu, men det har väl varit en lång dag hos dagmamman, hoppas snart att min andra prinsessa får börja! Blir en tur ut i lekparken innan vi ska in och sova. Ska bjuda Tobias på middag också, bjussade honom på en lunch (rester från gårdagen) medans jag tog en sushi, sååå gott!! Till middag blir det kebab, jag älskar kebab!!!
Ikväll ska jag själv gotta i mig lite special äppelpaj!

/PUSS (missa inte Ung & bortskämd kl 20.00 på SVT & Svenska Hollywood fruar kl 21.00 på TV3)


Av malin - 2 oktober 2012 09:08

Smakar jätte gott och är dessutom ekologiskt.
Nu sitter jag i telefon kö och haft plats 3 i 5min nu, jag har fortfarande inte hört något om datorn eller någon ändrad status på deras sida.
Nu min tur!!!

Av malin - 2 oktober 2012 08:50

Av malin - 2 oktober 2012 08:50

Ovido - Quiz & Flashcards