En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av malin - 24 oktober 2012 22:34

inga krav.. ja det är bra sagt och jag ska nog börja med de, jag måste tamme fan ingenting, så länge det inte gäller barnen och möten. Men är jag ledig, så är jag, tamme bövelen!

Har haft en helt okej dag, svackigt humör, men det gick de med. Elvira hängde med ut på fm och gjorde i ordning uteplatsen inför vintern och sen vart det att sitta hos Mia & Micke means Tobbe bytte däck med Micke. Hem och tog de lungt efter att ha hämtat Svea, sen ut på en liten promenad och handlade.


Morsan skulle käka Beppes så hon bjöd, mumma! Men nu ska jag nog börja bli bättre på maten och de med. Jag vill de, men jag måste inte.

Imorgon kommer lilla syster hit som börjar bli stor, underbara älskade. Ska till sjukgymnasten med om jag mår bättre, Elvira & Tobbe följer med som stöd första gången, åååh vad jag har ont i magen inför detta, hujedamig! Men peppa peppa ta i trä, de ska fan gå!


AhahaaA!!!! Köpte en julklapp idag igen, jösses så många jag har nu. En dammsugare som pratar och låter som en dammsugare när den är igång, hur gullig och rolig som helst.. Kom igen nu, det är kul att städa. Jaa det vill jag att min dammsugare också ska säga.


Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid Tobias och kolla på Kalla Fakta. PUSS

Av malin - 24 oktober 2012 20:21

Morsan skrev efter att jag publicerat förra inlägget, så de vart att käka och nu Nybyggarna. Efter de blir de efterlyst och i sängen HM!

Tobias är här och jag njuter. <3

Av malin - 24 oktober 2012 18:25

Jag tänkte ge denna serie en chans efter att ha hört mycket positiva saker om den. Jag har ju lite problem med de där, inte just bögeriet i sig så, utan mer i att se dokumentären/serien, sjuka människor, sår och dylikt, jag är lite magkänslig för de, om det inte är värsta slajsar filmen.

Men nu ger jag som sagt den en chans och nu började handlingen och det går ju ännu.
Jag återkommer senare, är sjukt trött med och man får ju för allt i världen inte missa Efterlyst!

Av malin - 24 oktober 2012 08:54

Igår så unnade jag mig lite egen tid i badkaret, filade fötterna, rakade benen och sen lite hårinpackning.

Nu är Svea lämnad hos dagmamman och även Elvira ska nog iväg lite, till sin säng.. Ohja.. Jag själv ska bara ta det lugnt och njuta av allting här hemma. Känns skönt att ha någonstans att bo, lägenheten är underbar, synd bara att grannarna och ute buset är dåligt.

Så jaa, jag verkar inte få lägenheten, jag måste lilla ute med 10000 ungefär i hyra, men hallå?! Det är typ de jag får in i månaden, så nejtack! Men på fredag så ska jag ringa till henne igen och höra hur allt ser ut, får hon hade en till som låg bra med min ekonomi och tidsmässigt, så vi får se om hon lyckats få fram nå nummer tills dess.


Idag är även en dålig dag, jag tycker såhär nu!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards