En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av malin - 3 oktober 2012 19:15

Försökte hur många gånger som helst igår att logga in och blogga lite, både via mobilen och datorn, men ikke sa Nikke. Hm! Men nu fungerar de och Tobbe är här så jag tar tillfället i akt och bloggar lite. Flickorna är precis lagda och vi har fyllt i en enkät om komunen som vi bor i som ska skickas in till statistiska centralbyrån tror jag de var.

Annars har det inte hänt så mycket idag, det är ju kanelbullens dag imorgon så jag har bakat bullar idag, jävlr va goda dom blev om jag själv får säga mitt! Så imorgon bjuder jag på bullar, generösa jag! =) Kaffe intaget har varit stort idag så jag tror Tobias får slagga här inatt så det inte händer nå knepigt om förra gången jag intog mycket kaffe. (låg och skakade i badkaret, tänk er en avtändning)


Vi har även varit och hämtat ut Sveas jacka, får se om vi får den andre såld eller om vi kanske får lov att skicka tillbaka den, ingen som är sugen på en softshellsjacka i storlek 92, den här. Vill ha full pris för den, alltså 299;-

Nu ska jag trycka ner mig i soffan med en bulle, PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards