En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av malin - 14 oktober 2012 23:08

Ja det var verkligen ingen succé, jag trodde jag skulle förstå mig på filmens handling när det närmade sig slutet, men det gjorde jag verkligen inte. Så denna får väldigt dåliga poäng, jag rekommenderar den verkligen INTE!

0/5.


Tobbe ligger i sängen nu och jag ska ta och krypa ner bredvid honom och börja läsa en ny bok kanske?
Medans vi kollade på den urdåliga filmen så beställde vi även lite gardiner till våra lägenheter, så jag har vardagsrummet klart till jul nu också och likså Tobbe, sen hittade jag ett urgulligt sängset som kommer pryda min säng. Va tycks? Bilderna är ifrån Jotex.se


   

Av malin - 14 oktober 2012 19:25

Var en väldigt jobbig dag idag, jag märkte att under helgens gång så har jag haft inbrott i mitt förråd, inte kul :( Men som tur är så kom tjejerna hem så dom fick sin mamma  på glatt humör. Men nu sitter jag här och dom sover. Vad får en människa ut av genom att bryta sig in i någon annans förråd och stjäla en annan tillhörigheter?
Det var ju inte bara mitt förråd utav 10 st, 5 av dom hade inbrott, de andra hade bara fått dörrarna knäckta. Polisen kom och tog lite bevis material och sen åkte dom.
Det enda jag kunde tänka då just för sekunden var; Oooh att livet inte var som på film, då skulle jag och snuten pippa och sen skulle han gå. Jävlar va snygg han va! HAHA.

Back to the thing. Jag tycker det är väldigt synd att detta händer och jag hoppas de som gjorde de åker fast.


Ikväll blir det en stund i soffan till Solsidan och sen något till avsnitt av Sex and the city. Tobbe är här så det blir ju självklart filmen BabyCall, jag berättar om hur den var sen! PUSS

Av malin - 14 oktober 2012 09:02

Nu har jag precis kommit hem och ska börja städa klart allt som jag började med igår kvälls. Om några timmar kommer mina prinsessor hem och ikväll blir det middag på min bekostnad, chili con carne, ala hemma fix, alltså med smörgås istället för ris, haha. Men jag anvstår nog brödet, jag käkade makaroner och snask under gårdagen så nu får det vara nog igen.

På fredag får jag pengar igen och då blir det att handla mat, jösses vad jag saknar frukt och grönsaker. Annars blir det inte så mycket idag, ta det lungt och ikväll ska Tobbe sova här för vi ska se filmen Baby Call. PUSS

Av malin - 14 oktober 2012 08:14

Fast jag fick göra de själv ;) + en till Tobias. Men så värt de, tyckte han var så söt imorse så..

Av malin - 14 oktober 2012 01:39

.. nu sitter jag i Tobbes soffa efter att ha borstat tänderna. Var precis in till tjejerna och la om dom, gud så fina de är, bra jobbat Malin, tack!! Kom hit för att jag verkligen hatar att vara ensam och för att jag ville ha någon som gjorde min frukost, så beställningen blev ; kaffe med mjölk, ägg, bacon och vitlökskorv, jag tog med alla ingredienser förutom kaffet, haha.

Dags att knoppa, prinsessorna vaknar om några timmar och vill ha massa bus då! PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards