En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av malin - 11 oktober 2012 22:45

JAAAA!! Bättre sent än aldrig eller vad är det man brukar säga?
Idag kom min dator tillbaka och jag möblerade om och är tok nöjd med att ha den i sovrummet, vart mer mitt rum nu med lite möbler, inte bara en säng och byrå.

Härligt och underbart, nu börjar det verkligen bli min lägenhet. Slog in lite mer julklappar på kvällskvisten och vart lite nöjd med dom, söta och självklart vart det inslagspapper med prickar på. 

Hör nu att reklamen är slut, kan ju inte misas Fråga Olle - oralsex!!!

Av malin - 11 oktober 2012 21:58

Matlådorna är Tobbes och tallriken är min, haha ;)

Av malin - 11 oktober 2012 14:11

Nu ligger jag i soffan, har flyttat databordet till sovrummet så jag kan ha julgranen i vardagsrummet.
Känns bra, hoppas det blir bra.

Av malin - 11 oktober 2012 09:21

Kaffe med mjölk, vatten och en blandning mellan köttfärssås, korv och bacon.

Ovido - Quiz & Flashcards