En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av malin - 12 oktober 2012 12:21

Ett gäng köttbullar och ketchup ;)

Av malin - 12 oktober 2012 08:24

Håret står åt alla håll och kanter och ögonlocken hänger ner och det är en kamp att hålla dom uppe. Som tur är så är kaffet snart klart så jag ska ta mig ett redigt glas kaffe med mjölk som vanligt!
Svea och Elvira har vaknat så mycket inatt och sen har vi även haft Svea försökt sova inne hos oss sedan 6-7, blööööööh! 
Nu sitter hon och Tobbe i sängen och äter frukost och kollar på filmen Snövit och de 7 dvärgarna.


Från gårdagens paketinslagning.

 


Idag ska flickorna helt till Tobias och jag ska vara hemma har jag bestämt mig, har inte pengar till att förflytta mig någonstans och det ska bli så skönt att få vara ensam, men det kommer väl bli som förra gången, jag klättrar på väggarna, haha! Men som tur är så har jag ju Sex and the city boxen som jag håller på att gå igenom, är på säsong 3 och ska börja på 4 snart. Sen blir det troligtvis att ta båda filmerna också. 


Nu har jag hämtat en kaffe och ska krypa ner i sängen med de andra efter att jag kollat igenom lite mer och jag hoppas även att mitt paket ifrån Buzzador kommer idag, vill verkligen testa!


 

Ovido - Quiz & Flashcards