En herrejösses blogg.

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Sjukgymnasten.

Av malin - 10 oktober 2012 11:06

Klockan 7.10 klev vi upp och skulle göra oss klara, vi hann, och kom till sjukgymnasten 15 min tidigare och han var 5 min sen. Han kollade lite på ryggen och vi pratade lite och kom fram till att jag skulle börja träna igen, på hans klinik och att han skulle höra av sig senare i veckan/början på nästa och boka en tid. Nu är det ju bara fruxet att jag ska ha barnvakt varje gång jag ska träna eller så måste jag ta med henne dit.

Kaffet rinner göttans ner i magen och frukosten är intagen, vart en kladdig mix av lite köttfärssås, korv och bacon, gott faktiskt, men lite knepigt med en smaklös korv, nästa gång blir det en kryddig.


Gaderoben är klar nu och Tobbe ska köra hem sina saker idag och jag ska få över syrrans saker som morsan har. Databordet kommer nog att få flytta in till mitt sovrum eftersom jag tycker att man inte behöver en dator synligt. + att jag vill att julgranen ska stå där, haha!


 

/dags att ge sig på tvätten!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2019 16:54


Så otroligt tyst här hemma nu. Alva är hos sin farmor & farfar inatt så jag kan få sova en hel natt utan att bli väckt och även få sovmorgon. Lämnade henne efter att vi löste melodikrysset och sen har vi spelat monopol med dom 2 stora tjejerna. Elvir...

Av malin - 27 februari 2019 13:50

Sitter och lyssnar på ljudboken Torpeden : en bok om Johan Darwich som läses utav Jens Hultén, en röst som jag tycker är otroligt behaglig att lyssna på. Han passar bra att läsa denna bok. Svea sitter mittemot mig och ritar, Elvira är ute och leker, ...

Av malin - 24 februari 2019 13:03

Sitter vid köksbordet och dricker en mugg kaffe (eller barnen tror det iaf, cola är det egentligen), har precis käkat lunch och nu ska jag snart fortsätta att plugga matten. Har inte kunna satt mig någonting med det i veckan så nu sitter jag och förs...

Av malin - 17 februari 2019 22:52

Igår blev vi bjudna hem till svägerskan för mellomys å Svea ville klippa sig. Så i tog med massa gotta för att kunna bjuda tillbaka lite å tacka för middagen. Fatet verkade uppskattas iaf och maten var suverän - precis som vanligt! Svea blev super ...

Av malin - 16 februari 2019 13:51


I allahjärtans dag present så fick jag inge materiellt utav prinsen, däremot skulle jag få sovmorgon idag. En natt utan Alva & sova så länge jag ville. Efter 30min så plingade det till i hans telefon, det var såklart FRG som skrev att han skulle ha b...

Ovido - Quiz & Flashcards