En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av malin - 30 juli 2009 23:29

Svar till som tittat in; Ja jag vet, men det är inte så lätt just nu ;s

Idag så har det väl inte hänt så mycket. Målade lite med AK på förmiddagen, sen slappade vi å handlade lite, körde vi Johan & Kim, handlade mat å hem. Myste i soffan, morbror åkte till Bollnäs. Sen kom han hem så vi käkade, jag åt parisare, mumma!! La mig i soffan å jäste och kollade på tv med folket. Sen åkte vi till några som dom kände i Edsbyn typ. Hemma nu, dom har lagt sig å Kim kom precis. Så nu sitter vi nere i köket å datanördar oss, haha, häjja häjja!!

Om en halvtimme så är jag 19 år, yaaay!! Eller exakt o8.16, händer väl inge spec antar jag, vi ska åka å kolla på några extraljus som morbror vill ha å sen kommer Johan hem på kvällen antar jag. Ska försöka övertala Kim att ge mig kaffe på sängen, men jag får ju inte dricka kaffe nu så det blir antagligen saft, men det är ju iaf tanken som räknas, haha ;)

Åh gud vad jag saknar dig <3
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards