En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av malin - 8 juli 2009 15:25

Min röv, Majsan hade knäppt kort på bilen å just då visar jag röva, haha. Ska antagligen rätta till kläderna, men vad gör Per ? Ska han hjälpa till eller? Haha.

Av malin - 8 juli 2009 15:09

Idag så skulle farfar ha fyllt hela 85 år, synd att du inte uppnådde den åldern, älskar och saknar dig väldigt mycket. Åkte iaf upp med bror, farmor å Sara, så vi lämnade blommor. Sen gick vi till Tommys grav så jag la en blomma där också :)

Vaknade i morse å väckte Sara, så vi tog en promenad genom Ljusne, kollade runt å Sara frågade å pratade som en jag vet inte vad, haha. Kändes som om att jag hade värsta turisten med mig. Gick hem till farmor å sa hej å sen hem. Åkte å handlade, sen upp till farfar. Ska laga mat nu till mig å Sara, sen ska broder ha när han kommer hem också :)

Jag har tamme fan ingenting å skriva om känner jag, men det lilla jag skriver får ni räkna med iaf. Min dator har gått sönder så det är lite därför, så just nu sitter jag på brorsans. Imorgon kommer Kewa också, så vi ska hem till farmor å äta lunch, jag beställde korvstroganoff, någon mer som vill ha?

Man kommer alltid över en man om man ligger under en annan man.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards