En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av malin - 29 juli 2009 18:30

Vaknade imorse runt 5.3o, AK la mobilen hennes brevid mig å sen gick hon, jag knäppte av mobilen å sen prick 6 ringde morbror, jag trodde jag hade missat bussen så jag flyger upp å springer ner. Så klädde på oss å slappade lite. Hoppade på bussen å åkte til Söderhamn. Väntade ett tag i stan å sen hem till Ljusne. Hem til farmor å kacklade, sen handlade jag barnmat, häjja! Hoppade in i duschen hemma å slappnade av, hem till Jossan å hämtade biljetterna å lämnade pengar. Sen följde hon med hem å jag började packa. Kunde fan inte bära packningen så Tommy fick hämta mig, haha. Körde runt, hämtade saker å massa saker.. Handlade lite också å sålde, häjja!

Sen åkte vi upp till sjukhuset å slappade, jag käkade min mat å sen kom Sara. Snackade skit å efter ett tag kom morbror igen. Sen hämtade AK mig i Alfta. Müsigt! Är här nu, precis ätit å ska gå upp till Kim om ett tag. Kollar på en massa biljetter till pappa nu, vill dit innan lördag eftersom det är crousing då. Sen får vi se vad som sker, ska ut å äta någon dag med pappa å.

Ska jag våga berätta sanningen?
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards