En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av malin - 7 juli 2009 20:28

Åkte in till Söderhamn idag med 1o.57 bussen, mötte upp Sara så vi gick å käkade på 'Tacobaren', gick å strosade i lite affärer å mötte upp Ronny. Tog 13.25 bussen hem till Ljusne. Så vi gick till pizzerian å handlade mat, jag köpte till broder också så han inte skulle frestas utav oss. Satt oss i soffan å kollade på film. Tommy kom i samma veva så han var med å kollade. Så där satt jag tillsammans med storebror, Ronny & Tommy, jag försökte verkligen fokusera mig in i filmerna, men deras babbel om 'WOW' fick mig nästan att gå i taket. Sen vart det tyst i ungefär 3o min, sen börjades de igen. Men men, det vart trevligt. Tommy grannen kom å hämtade Ronny så han åkte hem med 18.55 bussen. Trevligt trevligt, alltid lika kul att snacka skit med den där karln. Skall göras om! :)

Väntar just nu på att Sara ska komma hit också. Tommy ska också hit sa broder nu, så vi 4 ska göra varma mackor å kolla på film. Alltid lika kul att umgås med Sara, nu blir det skitsnack till max, kan jag lugnt påstå! Saknar mamma å syster jätte mycket å pappa också såklart, men snart så ska jag nog få träffa dom allihopa.

Jag längtar efter dig!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards