En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av malin - 13 juli 2009 15:13

Emma; Okej, jag ska kolla upp det där ja :)

Sitter hemma hos morbror å AK nu, har ätit pösla, bacon å potäter, mumma va gott det var. Åkte först till Söderhamn för mamma skulle ta prover, så jag sprang hem till Lillemor för att hämta mina briller som jag glömt där. Sen far vi till ÖB för vi skulle köpa vindskydd å jag en hemtelefon till mamma, inget utav de fanns så vi drog till Bollnäs. Hem till kusinerna å drack kaffe å kollade på gamla kort, mysigt. Nu är vi här hos morbror, har kollat på kort/filmer från begravningen, väligt fint var det.

Sen blir det hem å mysa ner sig med film, någon som vill göra mig sällskap? Sen är min telefon trasig, så ni kan inte ringa, bara sms;a, men sms:en är snart slut med, hem telefonen är trasig, så skriv brev om det är nå ;)

Nu blir det mys i soffan med dom andra.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards