En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av malin - 26 juli 2009 12:28

Gårdagen var ju spännande. Satt först hemma hos Lillemor, sen kom Erik å hans bror (?), gick till Oxtorgsgatan å sen ner till parken där, drack å hade det trevligt. Sen gick jag lite i förväg till Muskan eftersom Jessica ringde å tjatade. Så gick in, tog en öl å sen ut till Jessica å gänget. Slutade med att Jessica å Maddis satt å sjöng 'Ja må hon leva' för mig å när man hurra så va Norsken med också, haha. Träffade Micke å hennes syster också, Emma-Emeie(?). Sen kom alla andra så vi bosatte oss där inne å drack mera öl med Ronny, Vadim :) Matte kom dit å Lunken å fler. Fan kommer inte ihåg alla, men kul hade jag nog. Fick grattis kramar så det var kul.

Skulle ha sovit hos Lillemor eftersom ALLA mina saker är där, men hon hade tydligen gått hem tidigt, men hon svarade inte när jag skickade sms eller ringde, för hon skulle ju låta dörren vara upplåst. Men jag fick tag på Sofie så hon la ut nycklarna hos Mattias eftersom hon sov där. Matte skjutsade mig, Ronny å Jessica så jag fick dom, sen till Statoil å handlade, å hem.

Nu sitter jag här, bakis å äcklig. Åker inte till Alfta idag, känner inte för de, mår skit. Ont i magen, sen är bakisen hack i häl på mig. Ska försöka få tag på Sofie också å prata med henne. Sen får vi se vad som sker.

Grattis Rickard på födelsedagen.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards