En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av malin - 11 juli 2009 16:10

Nu kommer det, se upp folk, my dream man;

jag vill ha spänning, en kille som vågar saker, som vill ut och ha kul. en som kan ha kul med alla! en som bryr sig om mig och värdesätter mig som den jag är och inte den som han vill att jag ska vara. en som älskar mig. han ska vara trevlig, glad, omtänksam, ha antingen bruna mörka ögon eller klar blåa som havet.. men ändå så vill jag att han säger nej till mig och är det kaxiga lilla aset, men som innerst inne vill vara mysmongot. jag vill kämpa för en kille. han ska ha sitt egna liv men ändå vara trogen. han ska vara längre än mig, minst 170 cm, ha muskler - inte värsta body buildern utan normal, gärna hår på huvudet så man kan pilla lite i de, men rakat går också väldigt bra, gärna bad boy stilen. han ska bli min, men vart finns du?

han ska vara som i denna låt, love it! ; http://www.youtube.com/watch?v=1EcLRi6lCow&feature=related 'a boy whit hell in his eyes'

Av malin - 11 juli 2009 14:14

Tommy följde med oss in till Söderhamn igår så det va kul. Sen mötte vi upp Jessica, in på krogen och där stod Lillemor å spana. Haha, sen ut å mötte frugan, älskling, gud vad jag har saknat dig! Sen hör jag att någon skriker 'Malin' så jag vänder mig om å där sitter ju Jännu, älskade Jännu, henne har jag inte träffa på år å dar, sa hejdå till frugan å sprang upp till Jännu å snackade sönder. Så ska sova hos henne lite granna också :) Sen vart det så tråkigt så Mattias skulle köra hem mig, men han orkade inte så jag slaggade där.
Vaknade vid 7 imorse å kollade lite på datorn. Sen körde han hit mig till Lillemor runt 11 för han skulle hem till Lina eller hur det nu va. Satt å snackade lite om gårdagen med Lillemor, sen kom Mattias å Sofie, så vi åkte å handlade på boa, Lidl å Lindex, så nu har jag nya sexiga trosor, hittade fan ingen bh. Negerbajs! Men det hittar jag nog senare.

Snart så blir det en dusch å lite sminkning så jag ser okej ut. Blir väldigt kort kort idag eftersom det är så varmt å  jag har bara mina jeans shorts med mig, haha. Får se hur det går med den biten, men det ska nog gå. Lillmor fyller ju år imorgon så det firas idag med tacopaj å annat götta. Ska hjälpa henne med allting nu när vi har duschat klart.

Kan man älska nån på avstånd, ja det skiljer många mil.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards