En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av malin - 24 juli 2009 11:38

Svar till Sara; Nej, inte den Rickard, min Rocky Rickard :)

Vaknade imorse runt 1o å var skit pigg, Nastja vaknade hon med så låg å kollade lite på tv å sen skulle hon sova mer så jag snodde datorn :) Gick å kollade om grabbarna var vakna, men det var bara Simon, Matte å Svante som satt där. Så kanske 3o min efter de så gick jag å Nastja å väckte Vadim, så nu har vi legat där å mystpyst med honom. Hjälpte Marina med att fylla i lite papper också, gud vad jag är snäll! Men hon är så go så man kan inte säga nej ^^

Men nu sitter vi här, eller ah, Nastja ligger som en strandsatt säl, Vadim springer fram å tillbaka, han håller på att bära in datorn, sen ska han på lunch med tjejen ;) haha. Väntar på att 'Sjunde himelen' ska börja så det blir lite bra på tv. Sen får vi se hur allt annat blir. Ska försöka få med mig mina pojkar å bada lite, å sen spela golf :) Eller dom spelar å jag bär klubborna, haha. Dom vet verkligen hur man ska behandla mig ;)

Nu blir det godis. Imorgon <3
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards