En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av malin - 20 juli 2009 07:02

Svar till Emma; Ja jag ska dit en snabbis nu på möra å snacka med Magnus.
Svar till Sarina; Jag tiggde av Sussanne.

Igår så kom Sara å hennes goa pappa Håkan och hämtade mig. Åkte hem till dom å det kändes som om att jag kunde andas. Vi gick ut å satte oss på altan å pratade, Sara kejderökte å jag öppnade mig som en bok. Kändes så skönt att få lätta på axlarna. Men idag så kommer det stora, jag ska berätta det för Anna-Karin, reaktionen kommer inte att bli lika som Saras å det är jag beredd på.

Åker in till stan om ett tag nu, ska bli skönt att snacka med Magnus på rc, så han får snacka med Laban, jag å min Vevve ska ha våra pengar! Sen blir det soc å blomhandeln, ska handla lite flowers till morbror å AK. Sen ska jag gå den där über långa vägen till dom, för jag måste röra på mig :)

Kort inlägg nu, längre senare kanske.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards