En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av malin - 16 juli 2009 13:49

Vaknade igår runt 8, åkte med 1o.1o bussen ifrån Runemo, eller ah, morbor hade fått bytt buss 3 gånger så han var ju lite försenad, men det gasade han igen. Kom till stan, sådå satt jag å väntade på Ronny i typ 4o min, ganska segt. Köpte pizza till oss fyra, så mamma å Benke fick 1, sen delade jag å Ronny på en. La oss å kollade på film, sen bjöd Tommy på kaffe, Jessica kom efter ett tag hon med, sen vart det mys hemma hos Tommy. Kollade på film, spelade kort och badade. Eller ah, Ronny & Tommy badade. Sen hem tillbaka å kollade på mer film, Tommy somnade ganska fort, sen gick Jessica upp. Tommy vaknade efter ett tag å Jessica kom ner. Sen gick vi alla å la oss.

Vaknade runt 11 allihopa. Så slappade lite sen åkte Ronny & Jessica hem med 13.12 bussen. Jag donade lite hemma hos Tommy sen gick jag hem med. Så nu har jag ätit lunch å ska packa. Ska sova hemma hos Fia eftersom jag ska vara hund/katt vakt. Så vi får se hur det går, det mullrar som satan lite då och då. Vet inte om jag vill vara ensam då :s Men det märks.

I can make this, but most i do it for my own?
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards