En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av malin - 28 juli 2009 10:28

Vaknade för typ 3o min sen, då fick jag inte sova längre för Johan. Alla andra var vaken också + att Jon var här. Så nu sitter jag i köket å ska kolla på lite jobb å dricker mitt älskade morgonkaffe. Ska njuta å slappna av idag, ska smörja in benen snart å prata skit med AK, müsigt.

Åkte till Bollnäs igår på 'Grillnatta' med Sofie, Mattias å Lillemor. Käkade på Max, fyfan va folk det var, gick ner på stan å sen var det kört, fyfan va dålig jag vart. Höll på att spy å svimma på samma gång. Såg Sara så vi hejjade på henne, så jag stannade kvar vid dom medans Sofie, Lillemor & Mattias gick för att handla snus. Då brast allt, jag å Sara fick springa in på JC så jag kunde spy, sen försöka jag få tag på Sofie, men hon svarade inte så jag ringde till AK, så hon slängde sig i bilen å kom å hämtade mig. Kom hit å slappnade av med henne, Patrik å morbror. Sen åkte/gick dom å la sig, så jag satt kvar å kollade på 'Beck'. Sen kom Kim, Johan & Jon hem, kollade på film med Johan & Kim, trevligt, när morbror klev upp så gick jag å la mig.

Ska nog åka hem idag, beror på när jag har tvättstugan imorgon också, men jag vill nog hem å fräscha till mig :) Ska hjälpa AK med maten nu tror jag om hon vill ha hjälp vill säga. Sen ska jag ringa mamma å höra om jobb också.

Ta mig ut!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards