En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av malin - 14 juli 2009 14:01

Stannade kvar hemma hos morbror & AK igår, så efter mamma & Benke hade åkt så åkte jag, morbor & AK till Edsbyn för att kolla på några extra lysen, men affären var stängd så vi åkte hem igen. Gjorde varma mackor, smaskens till max. Sen på kvälla kollade jag & Kim på film, det vart 'Änglar & Demoner', 'Hostel & Hostel 2', huiffwa, men efter 2:an så gick vi å la oss, somnade så fort jag la huvudet på kudden.
Vaknade imorse, gick ner å drack kaffe med AK. Åkte in till Alfta för att hämta Jon också. Sen tillbaka hit. Sen kom det ett karl och hans son hit för att leta reda på deras tjurar, dom hittade väl alla tillslut, en satt fast mellan några stenar så den fick dom hjälpa. Vet inte om dom fick loss han eller hur det vart. Men men, inte min tjur så det är inte mitt problem.

Åker hem imorgon, så då ska jag hem till Fia och hämta nyckeln eftersom jag ska bo där torsdag-lördag, eller om det var onsdag-söndag, hm, kommer inte ihåg, men det märks väl imorgon hur det blir. Sen hem till mamma å prata med henne, detta fungerar ju inte. Alla gräver ner sig å vi kan inte fortsätta med det. Älskar dig mamma, kämpa med mig <3

Jag fattar inte hur vi ska kunna leva såhär, vi kan inte leva såhär!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards