En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av malin - 23 juli 2009 22:24

Vaknade imorse å tog 11.2o bussen till Ljusne, fast jag egentligen skulle ha tagit 9.2o, men jag orkade verkligen inte. Hem till farmor å käkade 2 mackor innan vi åkte. Väl i Hudik så tog det as lång tid innan vi kom därifrån. I typ 3-4 timmar var vi där, iiischa! Sen kom en annan chaufför å hämtade oss, han såg ut på Grünchen/Paul Potts å luktade fan själv.
Tommy körde hem mig sen så jag packade ihop å drog till stan, handlade färg å sen hem till Lena för att snygga till mig. Lämnade väskan hos Nastja/Vadim å sen dit. Fan va snygg jag är nu, bild kommer kanske efter detta inlägg, fortfarande osäker om jag orkar knäppa ;D Hahaha.

Sitter hemma hos ryssarna nu. Sitter i sängen med Nastja å nördar, haha. Pojkarna är ute å lanar så dom går man till ibland. Marina kom in å kände på håret med å snacka lite, Nastja va dum å igonrera henne å allmänt töntig, haha. Lilla ryssen då ;) Ska försöka få henne till donken för jag är hungrig som en varg, har bara ätit mina två mackor idag hos farmor, haha.

Nu blir det snacka med min Rickard ;D
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards