En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av malin - 10 juli 2009 11:27

Igår så åkte jag, bror, Kewa, Jonatan å Tomas in till Söderhamn, så vi handlade lite å sen vart det donken, smaskens. Åkte hem å Tomas sov här igen, men han somnade vid 6, så jag gruvade mig att vakna idag, för hur tidigt han skulle upp. Satte mig å kollade på film med Kewa. Jag hade tappat min telefon i en vattenpöl också så jag var tvungen att stänga av den, såklart fungerade inte knappen till koden, så jag fick inte upp den, men efter många om å men så fick jag upp den, så nu har jag telefon :)
Natten var nog den värsta på länge. Vaknade flera gånger å höll på att spy, den där känslan som jag hade när jag var som sjukast, jag förstår inte hur jag kunde må bra utav den, jag trodde jag skulle svimma direkt, gick på toa å blötte ansiktet så det vart kallt, det kändes som att jag kunde koka ägg på mig själv. La mig i sängen å nu skulle jag verkligen dö trodde jag, fyfan så dålig jag var. Men jag överlevde iaf. Drömmen var ju värst den med. X ringde till mig å pratade säkert i 3o min, sen så la han på för hans tjej sa det å hon var jätte arg. Å jag vet inte allt jag drömde, jobbigt var de.

Idag så ska jag åka intill Söderhamn med Kewa å köpa nya underkläder, ojssan, jag ska vara het ikväll när jag ska ut på Muskan med Sara. Det är sista kvällen för Sara som hon kan gå ut på, så då ska vi fira till det. Först kommer hon hit så ska vi göra oss iordning, sen bär det in till Söderhamn. Ska även till Högtrycket idag på någon jävla föreläsning, får se vad den handlar om. Tråkig är den nog, men men, pengar får jag :)

Bete dig som en vuxen människa.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards