En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av malin - 25 juli 2009 18:33

Porppmätt å en god grogg i handen, nu är jag på g. Sov hemma hos Ronnyå Jessica, kollade på skräckfilm, dom skrattade åt mig när jag vart rädd, inte kul tycker jag :( Men det vart kul sen, haha.
Vaknade imorse när Jessica åkte på Bergviksmarknaden sen somnade jag om. Väckkte Ronny efter någon timme, kollade på tv å sms:ade med folk. Sen kom Jessica hem så vi gick å handlade på Tempo, sen hem å jag började göra mig iordning. Platta håret, kläder, smink det verkar bra,  men beslutsångest över om jag ska ha shortsen eller kjolen, lite sugen på shortsen. Men det märks väl. Haha, ska sitta här å bli lite salongsberusade å sen ska vi dra dit Erik å dom är som jag har fattat de. Kul ska det bli.

Imorgon blir der Alfta som det ser ut som nu, men allt kan ju ändra sig. Skulle hemskt gärna vilja träffa dig, saknar dig så himla mycket så det gör ont i mig, men det är väl fel utav mig å göra det med. Men jag tycker om å saknar dig.

Liten, lycklig, läcker.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards