En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av malin - 9 juli 2009 11:47

Igår kom Tomas hit å skulle bada, å det fick han ju såklart. Sen skulle han sova här också, så vi gjorde kvällsfika, sen kom han över med 'Tomas tåget' filmer. Kollade lite på de sen nattade vi honom. La oss å kollade på 'P.S i love you', alltid lika hjärtekrossande. Man inser då verkligen vad kärlek är för vissa. Sprang över till Jossan å beställde biljetter till Kuggnäs också, så jävla skönt att man kommer dit i år med, nu blir det att handla alkohol :)
Vaknade imorse 5.3o, så vi klädde på oss och slet upp Sara efter många om å men. Det regnade ute så Lill körde upp oss. Lämnade av Tomas å sen tog vi en liten promenad i regnet. Sen gjorde vi frukost, somnade till någon film, Sara gick in å la sig i sängen. Vaknade utav att Sara har missat bussen till sitt möte å att någon killar mig på foten, kollar upp, där står lilla Kewa, så man hade någon att snacka med medans Sara flummade sig som vanligt. Sen åkte Sara å jag satte mig å slappade. Sitter nu här å lyssnar på ljuv romantisk musik, känner lite ensamhet, men det kanske är det man ska göra ibland? Jag vet inte riktigt om jag tror på evig kärlek eller kärlek vid första ögonkastet eftersom jag aldrig har upplevt de, eller jo. Kärlek vid första ögonkastet är väl Filip å det kommer vara min första kärlek, haha. Lilla gubben, undra vart han håller hus nu ? Hmm, kanske kolla upp det senare :) Men jag vill hitta honom, han med det stora H:et, han som får mig att le vid alla tillfällen, han som har en axel som man kan luta sig emot, han som överraskar mig när jag minst anar det, han som fins där för mig..

Idag blir det iaf lunch hemma hos farmor med bror å Kewa, sen ska jag hämta Tomas från dagis vid 4 snåret. Ska försöka tvätta lite också, finns ju inga kläder att ha, huffwa! Men jag måste fan leta reda på tvättstugenyckeln, blir tokig på att låna Lills hela tiden. Aja. *

Sometimes we put up walls,
not to keep people putside,
but just to see who cares enough to break them down.

/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards