En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av malin - 18 juli 2009 14:14

Igår så åkte jag, Kewa, bror å Tommy in till stan för att kolla på 'Harry potter' filmen, men efter halva så varj ag tvungen att åka hem för då var det i botten. Höll på att svimma å spy typ hela tiden. Så mamma å Benke kom å hämtade mig, så vi åkte hem å kolla på tv. La mig runt 1 eller nå å somnade, vaknade, somnade,vaknade. Kan fan inte sova om nätterna nu, vaknar konstant. Har ingen aning om varför jag inte sover. Värken fattar jag ju för den fixar jag ju själv, så dum som jag är. Men vad ska jag göra då? När jag mår dåligt så tar jag ju till ätningen. Jag kommer alltid att göra det eftersom jag en gång har varit i skiten, så det blir en försvarsmekanism.

Sitter nu å kollar på 'Nils Karlsson pyssling' med Kewa, jippi! :D Har varit ute å åkt lite bil och senare så kanske det blir bad om vi får med Tommy, men det ska väl inte vara helt omöjligt tror jag..
Snart bär det av till Kuggnäs också, å min efterlängtade födelsedag, efter Kuggnäs så åker jag nog ner till pappa å firar den där, hoppas jag bara får pengar, för det är de enda jag vill ha. Pengar till operationen. Så jag sa det idag till mamma att hon inte skulle köpa nå, bara en 1oo lapp skulle hjälpa mig, då fattas det ju inte så himla mycket, haha.

Nu snurrar allt för mig.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards