En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av malin - 12 juli 2009 17:24

Åkte hem till LIllemor runt 11 igår, sen ner å handlade. Tog en dusch så gjorde oss iordning. Runt halv 5 kom Mattias å Sofie så då började vi med pajerna och att skära frukt/grönsaker. Mötte upp Sara sen käkade vi, fy stan så götta det var, käkade upp 1,5 paj. Gjorde bål i en hink å man fick bara dricka med sugör i den, haha. Sen kom Erik å efter ett tag så gick jag å mötte upp Jessica & Ronny. Satt ute på ballen å körde 'Jag har aldrig', haha det var ju skit kul iaf. Sara är ju så smidig så hon hade ner typ allt på bordet så det vart glassplitter överallt, uffwa! Klockan bara flög iväg så vi kom inte ner på stan förrens halv 12, så in på Muskan å gav gärnet.
Dansade, drack å stojjade. Träffa ju Henke där också så vi snackade ett bra tag å många gånger om våra problem :) Haha, tack för de :) Sen fanns det några, eller ah, många äcklen där också som kunde ha stannat hemma. Sen skulle jag få sova hemma hos Sofie så jag fick hennes nyckel å sen gick jag, Ronny å Jessica mot tallvägen, Jessica gick hem till dom direkt men Ronny följde med så att inte någon neger skulle käka upp mig. Sen fick jag lägga mig å sova, sov som en prinsessa.Men tack Lillemor, Sofie, Mattias, Sara, Erik, Jessica å Ronny för en toppen kväll :)

Mamma å Benke kom å hämtade upp mig i stan så vi åkte och handlade på ÖB, köpte en tomte till mamma som hon kan ha i trädgården, en sen morsdagspresent sa hon att det var, så hon fick väl ta den :) Men jag vart mer sugen på att köpa ett troll till henne, men den kostade ju 300kr typ, det har inte jag råd med just nu, ska ha pengar till Kuggnäs också :o

Min telefon har fått spader också, så jävla störd, det står att jag har en handsfree i, men det har jag inte, så jag hör inte vad folk säger och dom hör inte vad jag säger i telefonen. Blir så jävla arg! Sen visar batteriet att det är slut, när det är fullt egentligen. Måste köpa en ny telefon -.-

Ikväll blir det spa med mig själv, ompyssling till max :)
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards