En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av malin - 5 juli 2009 15:18

Nu sitter jag i Gävle, häjja häjja, sammanfattning kommer nu.
Onsdag; Åkte ner till Västerås runt 1o, kom dit å började lassa ut bilen för chauffören åkte hem till Gävle igen. Satte upp förtältet å sen kom Skåne folket, Johan - Micke - Magne - Per. Sen kom Frida & Johan med, häjja. Jävla pittitesstossa! Sist men inte minst kom min älskade kusin Tommie å Nettan. Sen på natten så fick jag, Mange, Per å Nettan för oss å nakenbada, så det gjorde vi, efter de dusch och sen sov vi alla ute i partytältet, haha, kallt, men gud så mysigt ^^
Torsdag; Nettans kompis Johanna kom å jag träffade min chef från Norge, Kristina, det va jätte kul. Åkte med dom ner på stan å crouisa med Mange å Per, sen kom polisen för Mange gjorde helikoptern, jävla han. Så vi var tvungen att gå hem. Men vi skulle ta färjan, den hade slutat gått å sen tappade jag å Per bort Mange, då hade hann hittat bilen å åkt tillbaka till campingen. Så vi gick ner ifrån stan å upp tyill campingen, eller ah. En liten bit fick vi skjuts för jag hittade en tattarjävel så han fick köra haha. Bjöd Per på mat å sen gick jag till Norrbaggarna å hämtade lilla Mange som hade däckat.
Fredag; Fler kompisar till Nettan kom. Nu jävlar festade vi alla på i husvagnen. Fast vädret kunde ju aldrig bestämma sig om det skulle vara fint eller dåligt väder. Men på natta åska-blixtra å regnade de. Men det hindrade inte oss för att nakenbada, så vi flög i vattnet men det vart inte så gillande utav vakterna, så det vart inte så långvarigt, men skönt. Jag å Erica gick till Peters tält å tiggde en varsin öl av Roger för Peter var ju inte där, haha. Sen däckade jag hemma hos oss, polisen hade tydligen gått runt mig å plockat lite eftersom Nettan hade blivit tagen utav dom. Då hade jag lega å slagit dom på bena å sagt åt dom att gå, haha. Jässica tänkte säga att jag var jobbig å att dom skulle ta mig med, snällt! Sen kom Mange å skulle sova så jag började slå på honom med å undra va fan han höll på med, 'Jag ska sova, det är ju min sovsäck'. Haha, jaja, man ska inte vara så petig ;)
Lördag; Bad day med det höll inte humöret nere. Gick å käkade med alla. Var lite dåliga miner å tjaffs, Jässicas über snygga tröja försvann så vi får se om den ligger någonstans i husvagnen, eller om det kanske är 'Nessie' som har tagit den, jävla tjocksmock! Träffade Modd å Tomas också, bra jävla dålig var man. På eftermiddagen så åkte Skånefolket hem förutom Mange för han skulle åka med några andra. Synd tyckte jag, men men :s Så nu var vi inte så många kvar, men vi gjorde det kul. Jag å Mange stack iväg till Norge en snabbis å drack med dom, har nog aldrig skrattat så mycket som vi gjorde då. Sen stack han å jag gick tillbaka till min husvagn. Drack där å myste, Tomas kom å hälsade på, gick å mötte chauffören till dom å sa hej till Peter, men där vart ju jag kvar så dom gick å la sig, haha! Gick hemifrån Peters vid 4 snåret, kallt å trött kan jag påstå.
Söndag; Vaknade vid 8 å var helt död, har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Folk åkte å tillslut kom Rune å hämtade oss. Köpte korv å macka på Statiol, hungrig å illa mående så det hette duga. Kom hit å nu sitter jag här å ska göra pan pizza, kolla klart på 'Sally' å leta chaufför hem, eller så stannar jag här en natt till, det är sånt som märks. 

Kort å gott, jag har haft en toppen helg å kan knappt vänta tills nästa år, då ska vi ta bussen ner, eller ah, jag ska inte lova att jag åker dit. Haha, ska tamme fan aldrig mer dricka mår skit dåligt, hifffwa!

Nu blir det mera mat till mig. Tack Jässica, Robban, Tommie, Mange, Micke, Per, Johan, Johan för en toppen helg!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards