En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av malin - 22 juli 2009 11:10

Igår/inatt så pratade jag å Johan i nästan 4 timmar, haha, ingen utav oss kunde fatta att tiden gått så fort. Men som han sa, tiden går fort när man har roligt. Så han kommer på söndag eller måndag, han visste inte än, men det ska bli kul. Massa film (skräck så klart), ut å gå varje morgon, sen skulle han göra gröt, kaffe till frulle, fast jag bara vill ha kaffe, haha. Sen slappa.

Har vaknat fler gånger inatt, blir tokig på mig själv, varför kan jag inte sova? Ska hem till SlintJanne idag, åker med 14.1o bussen, så då får jag någon å sova med. Blir ensam där i några timmar eftersom hon jobbar å står i. Sen imorgon åker jag till Hudik med farmor, hon ska på sjukhuset å fixa nå, sen hem å tillbaka till stan, för då ska jag fixa kalluffsen, så man blir lite bättre i den med. Måste köpa hårfärg så jag blir blondare till Kuggnäs.


Nu ska jag hjälpa mamma AK med att flytta saker.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards