En herrejösses blogg.

Alla inlägg under juni 2010

Av malin - 18 juni 2010 09:56

Igår så gick vi ju ner på staden och käkade på donken, sen kom Cenita och hämtade oss. Handlade lite på ICA och sen vart det fika på Norelund. Efter ett tag så ringde det så vi åkte och hämtade min prinsessa, käkade på max på hem vägen och sen hem hit, hämtade Putte och en promenad till U & V. Spelade lite och 2 öl, sen hem.

Frukosten är nu avklarad, har bara kaffet kvar, åh jag ÄLSKAR rutiner så jävla mycket!!  

Får se vad denna dag har att erbjuda, det regnar ju ute så det är inte så skönt, men alltid hittar vi på något. Nu ska jag fortsätta njuta av kaffet. 

Av malin - 17 juni 2010 12:41

Nu så har jag duschat, diskat, bäddat sängen, plockat undan och gjort mig sommrig, cute om jag får säga det själv. Har mina leggings och sen en turkos tunika, really nice!

Ska ner på donken och äta lite, sen blir det nog Norelund en sväng, saknar det stället lite, länge sedan man var där nu och speciellt sen man träffade min prinsessa.
Har suttit och tänkt lite, så det blir nog Skara vecka 30 tror jag, ner till pappa och hälsa på och köra lite granna. Sen får vi se vart födelsedagen firas, eller rättare sagt, hur den firas. Har hjärnsläpp på hur vi ska göra, Skaras sommarland tänkte vi, koka bäbis och bada som satan! 

Av malin - 17 juni 2010 10:13

Ohyaa!!! 


 


Min lilla bibel & Tobbes film.


  

Av malin - 17 juni 2010 10:01

Fick frukost på säng i morse, gud så mysig min karl kan vara. Sitter nu och är lite tung i huvudet och snoret är i näsan och drygar sig!

 


Idag ska förhoppningsvis älsklingen iväg så då ska jag ta mig i akt och städa skiten ur lägenheten. Nu kom posten och ett brev till mig, undra vaaad ;) 

Av malin - 16 juni 2010 20:49

Har tagit en powernap idag med, så skönt att sova middag, fast det bara är en 30minutare. Sen har vi käkat mat, hamburgare, har varit ner på affären och handlat lite mat också, göttans! Eller mat, snask säger man nog till de. 
Nu ska vi gosa ner oss riktigt i soffan och jag ska vara nyttigare än någonsin, eller lite granna iaf,.


Tobbes snask, fast jag ska smaka dom ugnsbakta.

 


Mitt snask, sen har jag vattenmelon och vindruvor.

 


Maten.

      

Av malin - 16 juni 2010 13:08

Åååh har en miljon kläder som ska vikas och jag ska fixa i ordning så det blir mer strukturerat här hemma. Har massa garderober men ändå så lite plats, nejni! Det går varken fru Tjus eller herr Steinbach med på!

Lite kort från gårdagens shopping och även dagens paket ifrån Oriflame!

                            


Va ju hem till Marlene igår med och lite kort kom det där också;

   

Maten från Kina med svärmor & Tobbe + dagens frukost, smarrigt!

      

Av malin - 16 juni 2010 08:37

Morgon kafet slinker lätt ner i halsen och jag är ganska seg eftersom det vart lite sömn inatt. Hade det jätte trevligt och skit kul hemma hos faster Marlene. Bjöd madamen på tårta (bara för att) och hon på kaffe, goooooott!

Ska dricka upp kaffet nu, diska, gå ut med Putte, äta frukost och sen gå med Tobbe till vårdcentralen, häjja, fettet! Sen hem och knäppa kort på allt vi köpte igår, oh så fina saker vi handlade, vill lägga upp nu men det hinner jag inte, så håll er uppdaterade! 

Skyndar mig hem igen så snabbt det går, eftersom mina filmer eller ja, min film har kommit idag, posten nästa!!

Av malin - 15 juni 2010 10:46

Sitter med morgon kaffet och har precis ätit medicinen och min yoghurt, gotta! Nu tror jag att jag ska ta en liten smörgås för att mätta magen helt, ska åka in till Avesta till Jessica och göra henne sällskap medans hon skriver massa papper eller nå sånt. Tobbe ska ju såklart med han också så ska hämta ut pengar med. 

 

Ursäkta bilden snedd, men glömde vända, haha.

Nu ska jag kolla klart på tvn och sen ska jag fixa lite här hemma innan vi åker. Ska även in till Jysk och handla lite sen vidare till Willys och handla mat, har ju ingenting hemma, tråkigt. 

Ovido - Quiz & Flashcards