En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av malin - 18 juni 2010 19:11

Sådärja, nu har jag ätit lite ravioli och smörgås, filmen Sex and the city är på tvn, fick ju den så jag måste se igen, så länge sedan jag såg den. Ska ner till Marlene och ha ett Harry Potter maraton med henne, alla filmer förutom 5an har hon henne så vi får se hur många vi orkar med. Sen blir det massa massa kaffe, som jag då tar med mig eftersom hennes tyvärr är slut, buhuuu!!!

Åh, nej nu måste jag nog masa mig ner så jag inte blir där hela natten, haha. På onsdag åker jag nog till pappa med, hurray, det gillas verkligen!


   

Av malin - 18 juni 2010 09:56

Igår så gick vi ju ner på staden och käkade på donken, sen kom Cenita och hämtade oss. Handlade lite på ICA och sen vart det fika på Norelund. Efter ett tag så ringde det så vi åkte och hämtade min prinsessa, käkade på max på hem vägen och sen hem hit, hämtade Putte och en promenad till U & V. Spelade lite och 2 öl, sen hem.

Frukosten är nu avklarad, har bara kaffet kvar, åh jag ÄLSKAR rutiner så jävla mycket!!  

Får se vad denna dag har att erbjuda, det regnar ju ute så det är inte så skönt, men alltid hittar vi på något. Nu ska jag fortsätta njuta av kaffet. 

Ovido - Quiz & Flashcards