En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av malin - 6 juni 2010 20:57

Har haft det skit trevligt i Avesta, kort fattning om helgen då.
Lördag; Åkte och hämtade Gabriel klockan 8 sen hem och fixade mig, käkade lite granna och sen ner på staden. Fick tröjan och sen kom Jessica och gänget. Började med fixa i Plus huset och sen vart det ett gympa pass mitt på staden, hon samlade ihop 200kr ungefär och 1 liter jordgubbar, sen åkte dom till Borlänge och jag åkte hem till svärmor & svärfar.
Sen vart det fest i Brovallen, men det var inte mycket att hänga i julgranen, men det var trevligt iaf. Åkte hem och la oss tidigt.

    


Söndag; Käkade lite frukost i morse och sen donade vi ute, busade med Gabbe & Putte, käkade ute i det otroligt fina vädret och sen åkte vi hem till Bengt & Birgitta (Tobbes farmor & farfar), fikade där och sen handlade vi å sen hem.


         

Käkade lite ravioli och jag gjorde värsta super goda smörgåsarna, kollade på filmen Con air som är en toppen film enligt mig! 


     

Ovido - Quiz & Flashcards