En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av malin - 9 juni 2010 19:08

Har varit hos Myran idag och hälsat på henne och druckit massa kaffe. Handlade 3 kilo pölsa och en halv ring Tillmans falukorv, smaskens! 
Ska duscha ikväll, imorgon åker vi till Arbrå klockan 12.15 ska jag vara där så börjar vi med håret, medans Jeanette håller på med någon annan, sen ska hon ta naglarna och klippningen på mig. Sen åker vi till Bollnäs och hälsa på.
På fredag åker vi till Ljusne och käkar först pizza med farmor, ska ha Tomas med mig också och sen blir det Söderhamn eftersom det är några artister som kommer, vet inte riktigt vilka men ska kolla upp de, skönt! 

Av malin - 9 juni 2010 11:35

Tisdagen; Käkade lite frukost, sen kom Lina så vi hade henne tills vi åkte till Falun, och innan vi hittade det där jävla ultraljuds avdelningen, dom håller ju på att bygga om så det tog ju typ 20min innan vi var rätt, haha. Men sen vart det helt magiskt. Tobba snackade som bara den och sen vart han tyst för han var så fashinerad så han bara gapade. Helt underbart, lite kort och allting var bra på h'n.


Tagen hos svärmor & svärfar den 26/5.

 

Vaknade idag och har ätit frukost, druckit kaffe, promenad med mamma och nu sitter jag i soffan med hjärtat och Benke i fotöljen, mamma är ute och pratar i telefonen och röker. Så skönt att få komma bort från allt och alla, tid med min släkt och min älskade sambo, vad mer kan man begära?

Får se när det blir Ljusne, är fortfarande osäkert, men imorgon 12.15 ska jag till Arbrå och göra mig snygg like hell!! Har planerat klart håret och naglarna så nu ska vi bara genomföra det, läckert, + att svärmor har hittat en klänning till bröllopet, ohlala!! Jag kommer nog vara snyggare än Jessica, eller näe, men snarlik ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards