En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av malin - 25 juni 2010 23:02

Idag så är det 9 månader med älsklingen, känns helt underbart, jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. Min kärlek till dig är oändlig och jag längtar så otroligt mycket efter våran prins/essa. 
Saknar dig nå så fasansfullt och det är så tomt utan dig och Putte. Hoppas ni får det bra och att ni mår bra.


            

Av malin - 25 juni 2010 09:53

Glad midsommar allihopa, hoppas ni får en magisk midsommar och att ni får det bra och ett fint väder. 

Själv så ska jag åka till min favorit kyrka i Gudhem och kolla med min far, syster är inte lika glad som vanligt. Sen ska jag plantera blommor och göra en fin krans och ha i mitt hår. Ska ni ha någon krans?

Dricker morgon kaffet nu och ska snart ta min medicin och äta lite frukost.
Saknar familjen Steinbach så otroligt mycket, hoppas ni får en toppen dag och att ni får jätte fint väder. Ta det lugnt med drickandet med, hihi. 


    

Ovido - Quiz & Flashcards