En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av malin - 2 juni 2010 11:29

Idag kommer min lilla prinsessa, så som jag har längtat efter henne. 
Sitter med första morgon kaffet, vågar knappt dricka riktigt pga magen, men jag måste fan få i mig kaffe. Sen håller Tobbe på med lite lunch nu så det ska bli gott. Shnitzel med ris, ska kolla om man kan slå ihop någon sås kanske.

Vid 3 kommer Lina och sen åker Cenita på möte, efter mötet åker vi alla till Avesta och handlar lite käka och sen blir det donken. Ska ta medicinen när jag kommer hem så jag slipper springa när jag är i Avesta eftersom det tar en tid innan det ska verka, om det nu kommer att fungera idag, men det tror jag nog.


Mitt nya armband som jag fick av svärmor & svärfar när dom var Grekland.


Nya kaffe muggar, matt svarta och vita.

     

Ovido - Quiz & Flashcards