En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av malin - 1 juni 2010 18:04

Igår åkte jag in till akuten med magen, den har ju krånglat nu i flera dagar så jag fick fan nog, vart ju rädd att det var nå med bebisen.
Har aldrig gråtit så mycket på ett läkar besök som då, men som belöning fick jag se mitt älskade barn. Vilken känsla att se h*n snurra runt där inne och leva rajtan.  
Så nu har jag sett den innan Tobbe har. Fränt!

Har knappt sovit något inatt pga värk efter vätskerna. Men nu har jag legat hela dagen och vilat. Va upp i morse och gick ner på apoteket och hämtade min medicin, sen gick vi på nå fik och handlade med oss smörgåsar hem.
Mitt;
- En Loka orginal
- Stor räksmörgås
Tobbe;
- En Loka päron
- En Pain riche med eget val som då innehöll; Ägg, kyckling, köttbullar och röbetssallad.

Jag tyckte mitt var jätte gott och det gjorde även han så nu blir det att käka där flera gånger. Sen en smörgås tårta med 14 bitar kostade runt 500kr bara. 
Ska försöka städa lite här hemma innan Tobbe kommer hem, sen tänkte jag plugga lite granna så jag hinner med matten, förstår inte hur jag ska hinna, men det är bara att bita i äpplet och köra på! 

Ovido - Quiz & Flashcards