En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av malin - 23 juni 2010 14:45

Sitter på första tåget till Hallsberg nu, är framme om ungefär 3o min, skönt. Var tvungen att byta plats i tåget eftersom det var någon som inte kunde hålla sina fingrar i styr och sen trodde jag att den personen tog fram sin dator eller dylikt från väskan, men ikke, det var kebab, vem fan har en kebab tallrik i ryggsäcken?? Sen vart det inte bättre av att han luktade gammal fimp.

Tack så hemskt mycket svärmor för maten, potatisen och hennes biff var skit god, kan inte säga så mycket om fisken, smakade jord och ganska smaklös i kryddor. Men annars så, smaskigt.

2 bilder från perrongen i Avesta Krylbo.

     

Av malin - 23 juni 2010 11:00

Puttefnask var skit duktig hos veterinären, trodde inte ens att det var min hund ett tag, haha. Han satt cool lugn medans hon klippte och han stretade emot 1 gång eller nå sånt. Oh im so stolt!


Sitter hos svärmor nu, har tajmat upp lite tider då jag kan boka halkbanan och sen blir det att luncha lite innan tåget går från Krylbo. Syrran möter upp mig i Skövde och sen åker vi hem till pappa och myser tror jag, har ingen aning om vad som sker ikväll.

Av malin - 23 juni 2010 06:32

Äter frukost nu, är inne på den sista smörgåsen och ska snart börja avnjuta livets dryck, kaffe. Sen blir det en promenad med Putte och till sist gör mig klar inför resan. Faster kommer och hämtar mig och Putte så åker vi till veterinären och fixar honom, åker och ger Tobbe pengarna som blir övers och sen kör faster hem mig till svärmor. Umgås lite med henne och sen kör hon mig till tåget i Krylbo. 

Nej, så här blir inge gjort :) 

Ovido - Quiz & Flashcards