En herrejösses blogg.

Alla inlägg under juli 2010

Av malin - 29 juli 2010 22:03

Vart middag på hotellet eftersom vädret var så dåligt. Alla vi beställde en hamburgetallrik och jösses va den fick minuspoäng utav mig, men stripsen och saltgurkan va ju god i vilket fall, haha!


Imorgon bär det av på shopping med min prins, Mattias (tremänning) kommer och hälsar på, kanske luncha med honom då? Märks väl hur det blir. Tobbe ville iaf ta en taxi till köpcentret men det slutar väl med att det blir buss haha, det tar ju liksom 6 min med bussen. 


Nu ska jag mysa ner mig och skriva lite som skall inhandlas.

Av malin - 29 juli 2010 17:15

Regnar för fullt nu, jösses så dumt att det vart dåligt väder, men vad har man att förvänta sig när man bestämmer nå?
Tågresan gick alldeles yppeligt, gud så glad jag vart! Kom till hotellet och sen kollade vi igenom lite, bokade bord tills ikväll och sen upp och hämtade badkläderna. Nu sitter jag här ny duschad inlindad i handduken och kollar lite på Sune medans åskan mullrar utanför.


Ska mysa ner mig med prinsen nu, har knäppt kort så dom kommer upp på lördag. Får se vad som händer senare, ska iaf äta middag klockan 19.00 och sen blir det nog att slappa här på hotellet. Imorgon blir det nog shopping, haha, vill ju shoppa, känner att humöret är på topp! 

Av malin - 29 juli 2010 09:11

Kall svettas och har sura uppstötningar. Hejsan, mitt namn är Malin och jag lider av panikångest och ska åka till Stockholm nu när det är bögveckan, men jippi!

Aja, pratade med Tobbe inatt så vi får se, det verkar gå bra iaf och jag ska inte oroa mig i onödan när jag även har svärisarna med mig.


Sitter med morgon kaffets andra kopp och ska snart in i duschen och sen börja fixa mig, platta håret sminka och göra mig söt inför huvudstaden. Känner mig peppad ändå att åka dit eftersom jag verkligen vill det. Det enda synda är ju att Marlene går av nu och är ledig HELA tiden som jag är i Stockholm, haha. Men fika blir det när jag kommer hem, banne mig du!


Nu får jag snart damp på Tobbes dator eftersom den har hiv.

Av malin - 28 juli 2010 17:28

Jaha, då har älsklingen fått skjuts ner till Donken, han åker sen iväg och skrivar bil så han handlar lite mat till mig så jag slipper ställa mig å laga. Har ju inte köpt hem nå så det blir skönt att bara få hem.


Lite bilder från Söderhamn.

   Putte & Vanja

   Lite mys

     I bilen hem från Söderhamn till Ljusne, min älskade Tomas.

 Tobbes mat på thai resturangen.


   Min mat i Söderhamn, skit gott!  


Nu ska jag käka min mat när den kommer sen kommer Marlene på en kaffe skvätt eller två innan jobbet börjar, haha! Jag ska väl packa klart det sista och göra lite nytta, bada Putte iaf!

Av malin - 28 juli 2010 14:03

Har laddat hem alla Metallicas album så dom har spelats hela dagen hittills. Har plockat för det mesta idag, sen en sväng upp på stan och handlade lite lunch, vart pizza för Tobbe och en super god sallad för mig ifrån Gothic, kyckling salladen där med rhode island sås rekommenderas starkt!


  


Har bilder ifrån Söderhamn vistelsen med men dom kommer i ett senare inlägg, har inte riktigt tid att sitta här men nu verkar våran motivation till att städa ha försvunnit. 

Av malin - 28 juli 2010 09:35

Kom hem igår så vi drack lite kaffe och hade oss med Mia & Micke tillsammans med syster och pappa. Sen följde vi med Mia & Micke till Söderbärke och hälsade på Tobbes morbror och hans familj. Åh så fint det var. Sen hem och käkade lite, tvätta och dona. 


Sitter nu med morgon kaffet och ska verkligen storstäda idag och göra allting klart inför söndag, så vi slipper göra det när vi kommer hem på lördag. Så nu ska vi göra allting klart så vi bara kan baka och ta det lungt med Lina.


Åh, kaffet kallnar, nu har jag inte tid med detta.

Av malin - 25 juli 2010 10:06

Sitter med andra koppen morgon kaffe. Ska snart hoppa in i duschen och mjukna upp mig, för jag har sovit på en ute möbels dyna inatt, hujeda mig. Skulle dela en 80säng med Tobbe, så slutade med att jag la mig på golvet, nu är det som om att jag har en kvast i röva, så stel är jag.


Åkte in till Söderhamn igår så vi handlade ganska mycket onödigt men som ändå är nödvändigt, till kalaset iaf, hehe. Får se vad som händer idag. Regnar ju ute så det blir nog inte att åka och bada iaf, sen är nog pappa & Anders bakis.

Av malin - 24 juli 2010 08:25

Sitter med morgon kaffet och avnjuter dess arom. Ska ner till farmor och äta frukost med henne, pappa, syster, bror, Kewa och älsklingen. Sen blir det kanske Söderhamn om jag orkar och klarar de, men det tror jag nog ska gå bra, har mera uppsyn vart alla toaletter är där, hehe.


Beställde pizza igår, Malin special som vanligt till mig och Tobbe, gott som fan! Åh vill beställa typ 500st och ta med mig hem så jag har i lager, hehe. 

Ovido - Quiz & Flashcards