En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av malin - 22 juni 2010 18:38

Packar in i det sista nu med hjälp av min älskade sambo, han antecknar och packar ner det sista som jag missar/glömmer, det absolut viktigaste alltså, haha. 


Ska ner på affären innan vi ska hem till Marlene, ska handla lite gotta tills ikväll och sen så jag har en frukt eller dylikt på tåget/tågena. Faster kör mig till Avesta sen får jag vänta där ett tag eftersom hon ska vidare. Sen blir det vänte tid i Hallsberg i dryga 15 minuter, sen är jag i Skövde 16.3o, då syster ska se till att vara där, sen kör jag hem tror jag, om jag orkar. 

My butterflies will never die for you. 


  

Av malin - 22 juni 2010 16:35

Nu har vi precis fikat lite på ballen/altanen, vart druvor & vattenmelons bitar tillsammans med den ljuvaste drycken genom tiderna - kaffe. 


  


Så nu måste jag verkligen packa klart det sista, annars kommer jag glömma allt känns det som. Ska laga mat snart med, åh vilken ork jag inte har till de, sen blir det att kolla på film hos Marlene eller ensamma här hemma, who knows what we are going to do?

Har ju glömt att sagt och visa de, dumma mig. Marlene är även klar med min baksida till almanackan, så jävla snygg, är super duper nöjd!


   

Av malin - 22 juni 2010 14:47

Älsklingen var hem en snabbis och bytte jobbar byxor, han höll p åatt dö i heltäckande byxor så det vart shorts istället. Så jag tog med Putte på en promenad, så nu är jag hemma, snabb bloggar lite och ska springa tillbaka till stan nu eftersom banken stänger om 5 minuter. Måste lösa in en check jag har, blää. Svetten rinner, i hate this!

Av malin - 22 juni 2010 12:55

Har Sara i telefonen nu, min älskade vän, den enda äkta vännen som verkligen gör allt för att inte förlora mig. Hon är den sista människan på denna jord som blir av med mig, för evigt vi, Pig power!

  

Av malin - 22 juni 2010 11:08

   

Ja, nu ska jag bara packa det sista och sen är det middagen som skall göras, allting är fixat igår och sen är det bara finslip idag.


Har sovit en liten blund nu och ska snart ta en lunch, magen är lite hungrig men tänkte vänta ett tag så jag slipper vara vrålhungrig tills ikväll. Ska laga fisk och potatis till middag eller ah, älsklingen ska inte ha fisk utan får se vad jag gör till honom.

Av malin - 22 juni 2010 06:32

Drömde en sådan jävla cp sjuk dröm inatt om Alexandra Kissie Nilsson, hon och min älskade sambo flörtade och han var otrogen med henne, satan i gatan va jag bankade skiten ur henne, skönt! Synd bara att min sambo inte tyckte det samma i drömmer, men wtf! Haha.
Sen hade jag uppkörning och det var också helt sjukt så jag spöade 2 till.
Helt matt nu i kroppen efter en turbolentisk natt.


  


Nu sitter jag med mitt morgon kaffe och avnjuter det tillsammans med älsklingen som snart ska iväg och jobba, jag ska ta ut min vrede med en lång promenad med hunden. Routines take over my life!

Sen hem och göra en frukost för en superhjälte jag är, sen diska, packa, och finslipa allt här hemma. Sen ska jag liga som en soff potatis har jag bestämt, eller ja, ute på altanen tror jag eftersom det är så fint väder. 

Ovido - Quiz & Flashcards