En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av malin - 20 juni 2010 21:31

Haha, har nog aldrig skrattat så mycket i 1 timme och 15 minuter, sån jävla bra film! Förstår varför den är så kort med, hade den varit längre så hade begravningsbyrån fått kommit och hämta allihopa som såg den. 
Svärisarna kom först hit och käkade middag, fick lite saker för ovanlighetens skull, lite mattor, dynor till utemöblerna och sen en baby sitter.

   


Nu ska jag skriva en pack lista till mig själv och en till Putte/Tobbe, fast egentligen behövs inte det, men det är bra att älsklingen har en liten lista att följa. 
Sen blir det en tidig kväller eftersom han böjar praktisera imorgon, har gjort matlåda så allting är klart så, ska ladda kaffe bryggaren så det är bara att slå på den när han vaknar, eller jag kliver ju upp då med och tar Putte.

I want to show you all my love.. 

Av malin - 20 juni 2010 16:27

Har städat lägenheten nu, haft fin besök, gud så kul det var :) Så nu är det varma mackor i ugnen, en liten förrätt till oss innan vi ska bjuda svärisarna på middag, en simpel och liten middag innan bion. Sen ska vi ner och se filmen Kommissarien Späck, får se om den är så bra som den verkar på reklamen. 

Ska ringa pappa och be honom sätta in pengarna nu så jag kan boka biljetten tills på onsdag, så som jag längtar!!

Av malin - 20 juni 2010 10:22

Vaknade i morse och sen dukade jag och fislisan fram frukost och sen käkade vi en brak frukost, smaskens! 


   


Lina njöt av frullen.


   


Igår så tänkte jag slänge upp lite bilder på magen, men stängde av den istället för den var så dum. Detta är iaf från vecka 19 där jag är nu.


     

Ovido - Quiz & Flashcards