En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av malin - 14 juni 2010 22:48

Sitter och dricker lite kaffe med faster Marlene & Tobbe. Har fått kött och fisk nu ifrån faster Cenita, eller ja, våran beställning har kommit. 

Fick med mig lite saker hem ifrån staden byn. 

       

Så nu ska Marlene få designa den till mig, naajsigt värre!
Imorgon blir det förhoppningsvis Gävle en liten sväng, det gillas till max! 

Av malin - 14 juni 2010 12:21

Nu har jag precis duschat och nu väntar staden på mig med stora steg. Sitter i handdukar och ska sminka mig lite lätt, solen lyser med sin frånvaro, men försöker glimta fram igenom molnen. 
Börjar inte första mötet förrens 14.00 men det är bara 1,5 timme kvar ungefär. Ska ta det lugnt och försöka hinna med en fika innan första, sen blir det soc och vidare till en mini shopping.

Ojjs Putte fnask ska ut med och jag måste göra mig i ordning. Smell you later!
   

Av malin - 14 juni 2010 10:56

Åh va jag har haft det toppen!
Ringde barnmorskan i morse och bokade in en ny tid, så nu ska jag skriva in det i almanackan som jag ska köpa idag på Bokia. Ska på Arbetsförmedlingen först  och sen ett möte på soc, sen blir det att planera in körkortet och resa ner till pappa så jag kan fixa de, tjohollahopp! 
Känns skönt att körkortet redan är betalt och klart så jag bara kan boka tid.

Sitter med morgon kaffet nu men jag funderar om jag ska ta en promenad ner till fiket och köpa en smörgås, har inge hemma och är grymt sugen på deras, mmh.

 

Ovido - Quiz & Flashcards