En herrejösses blogg.

Alla inlägg under juli 2010

Av malin - 9 juli 2010 07:25

Igår fick jag nog av min telefon så vi lämnade in den, hoppas verkligen på att den kommer tillbaka fungerande. Tills vidare fick jag en låne telefon som jag knappt kan smsa med eftersom knapparna sitter så tätt.


  


Kunde inte somma i morse så jag nördade lite vid bdb och hittade gamla kort på mina vänner bdb. 


Systers bdb.

  


Sandras bdb.


Syster bdb.

Jag kör i en tunnel.

    

Av malin - 8 juli 2010 15:54

Tog mig tag i disken iaf, skönt att få veck den. Ska fixa lite mer här hemma innan vi åker till Avesta imorgon, svärfar kommer troligtvis och hämtar oss. Ska handla skor och ha oss sen när vi kommer till Avesta, ska kolla på smycken och kanske nå hårspänne.


Ska åka och handla på Willys och handla lite med Nina, Tom & Cenita, om dom nu kommer iväg, inte riktigt klart än. Kollar i Oriflame katalogen nu och ska beställa lite därifrån. Någon som vill beställa?

Av malin - 8 juli 2010 10:36

Sitter nu med min superhjälte frukost och ska ta en promenad med Putte när jag smält maten. Sen blir det att ta vårat mount everest berg till disk. Har inga speciella planer för dagen, bara att Marlene har kakor hemma så jag ska dit, tjollahoppsansa!! :)

Av malin - 7 juli 2010 20:21

Vart sugna på pizza så vi ringde och beställde, gottans!


Tobbes amerikanska.   Min amerikanska.

    


Nu blir det att smälta maten och lägga sig i sängen och kolla på filmen Not another teen movie
Har även lyssnat på Kissies nya på, haha, shit va kass den va. Förstod det ifrån början, men en liten del sa att den skulle vara bra annars skulle hon inte skämma ut sig, men jösses, det där var ju gräsligt. Min sångröst i duschen skär sig lika mycket som hennes. 


Vad tycker ni??


Av malin - 7 juli 2010 17:52

Svar till AE; Dom som tar sina liv flyr från problem som är tillfälliga, det är min åsikt iaf om den biten.

Svar till Wierdy; Vart det för mycket rosa?? :s


Nu har vi varit och badat, skönt! Tom fick presenten, det var filmen Little Nicky, åh så glad han vart. Jag vart också glad eftersom jag fick en pepsi max, yummie! Mycket folk i Munken, men när vi kom så gick dom flesta eftersom världens moln kom, eller så luktade vi illa, haha. 


Kollar på tv nu och sitter å filurar på va man ska äta idag. 

Av malin - 7 juli 2010 14:19

Nu har jag gjort om min blogg igen, är verkligen nöjd med den nu, eller vad tycker ni? För mycket rosa kanske? Haha, jag älskar rosa, lovley!

Njuter av kaffet och måste nog fylla upp lite till så jag orkar ställa mig å diska. Prinsen kommer hem om 1,5 timme så då blir det förhoppningsvis att bada. Ska fixa till i sovrummet och sen kolla om jag hittar nå snyggt databord och gardiner, kanske kan jag t o m sätta upp lite blommor, hm. Då blir det kanske ett jädrans liv på min karl eftersom han ska fixa allting åt mig. Snacka om att det känns konstigt att bli uppvaktad, men skönt ^^, 

Av malin - 7 juli 2010 10:52

Har varit i en skön dusch nu, hämtade posten och va ligger inte i den om inte ett paket till mig! Tjollahoppsansa! Men det är ju inte riktigt till mig utan jag ska ge den till en vän som behöver den er än mig om jag säger så, kan inte säga för mycket heller, tihii!


  


Måste skynda mig nu, ska vara hos läkaren 11.3o och jag sitter hela naken, oj oj. Måste förbi prinsen med och kolla hur fint det blir där han nu målar.

Av malin - 7 juli 2010 09:45

Vaknade när prinsen gick till jobbet, sen lyckades jag somna om, sover skit dåligt nu för tiden, måste hitta ett nytt läge att somna på. Somnade som sagt om och sen ringde prinsen för 40 min sen så han kom hem på frukost, tog en promenad med Putte och sen åt vi. Nu har han precis gått så jag ska ta och fixa lite innan jag ska iväg igen, har ett ärende på staden, ett hos prinsen och ett hos farbror doktor, eller är det fru doktor? 

Ovido - Quiz & Flashcards