En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av malin - 13 juli 2010 14:48

Tjollahoppsan! Har kollat lite på bröllops kort, jösses att jag inte kan hålla mig utanför fotografierna, men men Tjocka Malin behöver sin plats.

Svärmor kom idag med 4 lådor till mig som jag kan ha badrums tillbehören i, + att h*n fick e nbody och 2 par strumpor, så jävla söta, tycker du ska komma snart, vi längtar så otroligt mycket efter dig!


Nu är tapetseraren här och har börjat lite, imorgon hoppas jag på att det ska vara klart, är helt slut i kroppen och vill bada slita av mig kläderna och bada, men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdå.

Av malin - 13 juli 2010 10:00

Ohjag älskar att dra mig länge när jag är vaken. Svärmor skulle komma nu runt 10 men hon skulle handla lite på ÖB till mig så hon tar mig på hemvägen från Borlänge. Så nu hinner jag städa mera, skönt!

Sitter med morgonkaffet nu, andra promenaden med Putte är klar, får ju inte gå så mycket men jag blir verkligen tokig. Ska iordning mat till prinsen med så den är klar till hans lunch. Åh, posten ska vara här typ nu med, men den är nog som vanligt sen, blä!

Av malin - 13 juli 2010 07:19

Åkte ju ner och handlade bältet igår, jösses så skönt det var att få på sig det. Var ner till Marlene en sväng och fick en skvätt kaffe. Hem och Tetta kom så det vart Donken. La oss i sängen och John Blund hämtade fort Tobbe.


Vaknade i morse så jag slog på kaffe, sen fram med frulle å käka. Tog en promenad med Putte och nu sitter jag här. Ska lägga mig i ca 2 timmar och sova, så skönt att få lite gjort, vila och sen fortsätta så jag orkar med, annars blir det för mycket. 


  

Ovido - Quiz & Flashcards