En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av malin - 10 juli 2010 13:41

Har satt upp håret nu, jösses så sött, ska platta till det och spraya lite granna. Sen är det sminkning och påklädning som gäller för mig del. Pojkarnas frilla är klar tack vare mig, damn im good! Så dom håller på att klä på sig nu och sen ska väl dom vuxna också, haha. Jag och barnen kör först för vi tar längst tid.

Åh så kul detta ska bli, kommer stor tjuta i kyrkan, men det får man!

Av malin - 10 juli 2010 09:51

Nu sitter jag in smörjd i liniment, Jenka kräm enligt mig. Sen ska vi ner på staden och köpa det sista inför ikväll sen blir det hem och göra mig i ordning, Tobes farmor & farfar kommer hit och dom har med sig barnen. Sen blir det kyrkan och där träder jag och Tobbe in och är välkomsparet, åh så fint allting är.

Har ju dock ingen kamera eftersom min mobil är trasig, så hoppas Tobbe tar med sig sin så kanske jag hinner slänga upp några imorgon. Annars så får vi säkert korten utav svärisarna mina.

Min outfit för bröllopet är helt magiskt, åh jag känner mig så fin bara jag tänker på hur jag ska se ut, lovley!! Hade jag inte varit upptagen så hade alla killar dregglat och försökt fått mig i säng, så läcker kommer jag vara! Ohyaaaa!!!

Ovido - Quiz & Flashcards